Listing 1 - 10 of 280 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt beïnvloeden.In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt beïnvloed. En je leert hoe je deze wetenschappelijk bewezen technieken ook zelf toe kunt passen. Seks, humor en het Beloofde Land opent je de ogen voor de wondere kunst van het overtuigen. Gegarandeerd.Bron : http://www.managementboek.nl
reclame --- Advertising. Public relations --- marketing --- Reclame. Public relations --- r --- Reclame --- Reclame-effecten --- Subliminale beïnvloeding --- Beïnvloeding --- Reclamebeïnvloeding --- Framing
Choose an application
Argues that well-planned and well-executed advertising campaigns can and should have an immediate impact on sales. This book features numerous examples from ad campaigns. It demonstrates that the strongest ad campaigns can triple sales, while the weakest campaigns can actually cause sales to fall by more than 50 percent.
Advertising --- Sales promotion --- Marketing --- Selling --- Reclame --- Reclame-effecten --- Reclamecampagne --- Effectiviteit --- Verkoop --- Reclame-effectiviteit
Choose an application
Is elk reclame-idee van een reclamemaker of marketeer daadwerkelijk het beste mogelijke idee? Weerspiegelt dat idee de in de doelgroep beleefde behoeftes en emoties? Voelt de reclamemaker aan wat de tijdgeest is en heeft hij inzicht in alle stimulusmogelijkheden? En kan de marketeer de uitgestippelde marketingcommunicatiestrategie samen met de reclamemaker vertalen in de best mogelijke strategie? Oftewel: wordt de breinbox verleid of niet? Over deze vragen gaat de uitgave Reclamepsychologie. Dit nieuwe studieboek biedt inzicht in de werking van de breinbox gerelateerd aan gedragsmodellen, reclamedoelstellingen, reclame-appeals, reclame-effecten, reclamevormen en stijlen en artistieke uitgangspunten. De auteur start vanuit reclameperspectief met een visie op gedrag en de werking van het brein, en hoe het proces van marketingstrategie naar reclamecreatie verloopt. Vervolgens komen in het deel over reclame-appeals de invloed vanuit de psychologie en sociologie, respectievelijk special appeals als humor, seks en angst aan de orde. Tot slot komen de reclame-effecten aan bod, en gaat de auteur dieper in op toepassingen met ondermeer een hoofdstuk 'Twenty ways to seduce a buyer'. In dit fraai geïllustreerde full color boek is de tekst rijkelijk voorzien van recent beeldmateriaal uit marketingcommunicatiecampagnes en van opdrachten. Op de bijbehorende website www.reclamepsychologie.noordhoff.nl wordt verwezen naar het boek en extra cases en opdrachten.
Reclame --- Reclamepsychologie --- Gedrag --- Hersenen --- Reclamebeïnvloeding --- Reclame-effecten --- 659.1 )* PUBLICITEIT - RECLAME --- marketing --- reclamestijlen --- reclamevormen --- Psychologie --- 659.1 --- psychologie --- reclame --- 369.4 --- Publiciteit, reclame, adverteren --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11
Choose an application
Applied marketing --- mediaplanning --- Advertising. Public relations --- reclame --- Communicatiemedia --- Communication de masse --- Publicité --- Reclame --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Reclame --- 659.1 --- Marketingcommunicatie --- 659 --- Public relations --- Mediaplanning --- Mediaplanning. --- Reclame.
Choose an application
Dit boek over de werking van reclame richt zich in eerste instantie op gevorderde studenten communicatiemanagement maar biedt tevens een exhaustief kader voor reflectie aan al wie van dichtbij of veraf geboeid is door reclame en haar werking. Reclame wordt gesitueerd binnen het bredere kader van marketingcommunicatie en daarbij herleid tot waar het om gaat: namelijk één van de communicatieinstrumenten die ingezet kunnen worden om een marketingdoelstelling te bereiken. Vervolgens komen de theorie over en de praktijk van reclame aan de orde. Inhoudsopgave : Voorwoord Voorwoord bij eerste druk Woord vooraf Historisch overzicht Reclame beschrijven Reclame: hoe werkt het? Wegwijzer in mediaplanning Communicatie- en mediadoelstellingen Segmentatie en doelgroepbepaling Positioneren Strategie Briefing Propositie: boodschap en belofte Reclameonderzoek Coda Bronnen
Reclame en media. --- Applied marketing --- mediaplanning --- Advertising. Public relations --- reclame --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Reclame --- 369.4 --- 658.8 --- communicatiemedia --- marketing --- marketing, verkoop, distributie --- PHL-Central Office 12 --- marketingcommunicatie --- Reclame --- Mediaplanning --- Positionering --- Mediastrategieën --- Reclame-onderzoek --- Branding --- Mediastrategie
Choose an application
05 p.
Reclame. --- reclame --- Advertising. Public relations --- communicatiemanagement --- 659 --- E920351.jpg --- Reclame --- 369.4 --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Reclame. Public relations --- Creativiteit --- Emoties --- Humor --- Emotie --- Musiceren
Choose an application
Vind het reclamebureau op maat van uw bedrijf! Enige Nederlandstalige boek over de selectie van een reclamebureau. Voor adverteerders is de selectie van het juiste reclamebureau een strategische keuze. Maar ook voor reclamebureaus is elke pitch een aanzienlijke investering. Het volledige proces om een bureau effectief en efficiënt te selecteren, komt aan bod: van behoeftebepaling tot remuneratie en contract. Met concrete tips en tools om een duurzame relatie op te bouwen tussen adverteerder en bureau. Niet te missen gids voor elke marketing- en communicatieverantwoordelijke. Bron : http://www.boekenbank.be
reclamebureaus --- Advertising. Public relations --- Advertising agencies --- Selection --- 369.4 --- adverteren --- reclame --- 659.1 --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Reclamebureaus --- Reclame --- Reclamestrategieën --- Marketingstrategieën --- Reclamebureau --- Reclamestrategie --- Marketingstrategie
Choose an application
Marketing --- 658.8 --- Consumentengedrag --- Media --- Reclame --- Periodicals --- Marketing.
Choose an application
Mediacreativiteit in reclame is een slecht gekend begrip en dit boek wil daaraan verhelpen. In het eerste deel beschrijft de auteur zijn visie op de rol van de reclamebureaus en de aankoopcentrales in het mediagebeuren. Hij wijst op de sterke en de zwakkekanten van beide partijen en probeert op die manier de grondslag te leggen voor een creatievere mediareflectie in iedere reclamecampagne. In het tweede deel geeft de auteur een beschrijving met illustratie van verschillende campagnes waaraan hij heeft deelgenomen en waarin zijn perssonlijke inbreng inzake het creatieve gebruik van de media zichtbaar is.
Media --- Médias --- Publicité --- Reclame --- #SBIB:309H2800 --- Thierry Van Zeebroeck --- reclame --- reclamebureaus --- marketing --- marketingbureaus --- reclamevormgeving --- media --- reclamecampagnes --- België --- 766.01 --- 659.1 --- 659.13 --- Reclame : media --- E090293.jpg --- Reclame: algemene werken
Listing 1 - 10 of 280 | << page >> |
Sort by
|